my cuppycake :)

Assalamualaikum..
Hari ni.. nak citer sikit pasal kawan baik Nina yang sorang ni.. 
petang tadi.. dalam keadaan slow.. Nina n Sara bersembang.. tetibe nina panggil sara "Ja".. sara pun jawab ye nina... hakikatnya.. Ja itu akan menyahut dengan cara "Ape2?? Ada ape nina??" Bukan marah.. tapi kecoh.. hahahaha

N masa tu.. Nina sedar.. Nina rindukan budak tembam sorg ni...
Hahaha.. kitorg ni perasan kitorg cantik.. suka benar bergambar.. 
Nak tunjuk.. malangnya.. masa tu Nina banyak tak pakai tudung... sayang sekali... hahahah

Uja ni.. jenis yang kecoh.. suka gelak besar2.. suka cari pasal mungkin? hahaha.. n sangat suka makan... ehh ada lagi.. beli benda yang die rasa nak.. tapi tak perlu sangat.. lebih2 lagi makanan.. biar muflis demi makanan.. dia tak kesah.. 

Oh yeee die sangat minat K-POP! 
Hehehehehe.. BTW, dia sangat suka dengar lagu2 KPOP dalam keadaan kuat yang amat.
Dia pandai.. :)
Alhamdulillah.. dapat kawan yang baik n pandai...
Certain time.. kadang2 sekrg.. kesilapan Nina satu masa dahulu.. yang membuatkan hubungan kitorang renggang,buat Nina terfikir.. Mungkin Nina takkan jadi rindu cam ni pada kawan sorang ni... Takkan hargai dia yang hilang sekarang..

Kadang2 dia suka buat Nina rasa diri Nina ni cantik,lawa.. padahal Nina ni nan hadoooo jeeee!
Dia ni senang nak ajak g mane2.. asal ada duit.. Tak salah kot kalau Nina cakap.. Mungkin dia lagi banyak berjalan n overnite masa diploma dulu... :D

Tapi dia tak macam Nina.. pegangan agama dia kuat.. jahat2 Nina... dia still tak terikut2 perangai Nina :)
itu sebab nya.. Nina jadi kawan dia :)

Hope dia dapat jodoh yang baik2 :)
Uja..
Aku kat sini dengan sara.. Asyik sebut n cerita pasal ko, sebab Wina akan ada dengan kitorang setar next week... So tak pe.. Aku Sara and Wina leyh jumpa selalu.. Agaknya.. Bila la dapat jumpa kau lak kan??
Aku nak ajak MKF g Segamat atau Melaka.. Tapi... Adakah kau sudi terima kedatangan kitorang??

 Lagi satu... aku nak kau jumpa MKF.. 
Aku nak tahu sama ada kau approve dia atau tak :)

Jauh mana pun.. aku n sara kat sini.. tak putus2 doakan kau supaya elok2 kat sana.. dugaan macam2... kau sorg2.. aku selalu risau n terfikir macam2 kalau aku dgr cerita gosip mosip pasal kau... 
Take care dear :)
Love yooouuuu XOXO 



Koya la masing2 pun....






Dia suka Dinosaur.. Nina suka moustache
Dinosaur + Moustache = Dinostache :)



Kitorang suka pakai inai.. One day.. dia akan pakai penuh di jari dia.. n InsyaAllah waktu tu.. saya akan jadi tetamu VIP dia.. mungkin tak dapat jadi pengapit..kakak dia sesuai :) lagi satu... sebb saham da dibeli orang laaa.. kang abe marah lak tayang muka..  hahaha.. :)



masa ni diploma... Sara sakit je memanjang dalam dua bulan.... Dia yang bagi idea buat cm ni. post kat FB.. HAHAHA
 ohhh yang belakang tu kawan kami yang comel... Syawal... :)

2 comments: