Heeee Me..Miss... yOu :)

THIS IS..
US.. :)


Sampai hati awak.. ignore saya! 




Masa ni.. baru dapat jumpa lepas berapa minggu tak jumpa... Seriusly.. Nak nangis waktu ni.. hahahaha


Gambar jumaat lepas.. Masa nak celebrate..


Dia merajuk time ni.. Ala kuci2!



My Lappy yang always jadi teman sampingan.. :)


Gila tak gila kami ni.. mak ayah kami je tahu.. hhahaha.. tiap2 hari kalau dapat jumpa.. kitorang jumpa..

Its fun when somebody obses dgn kita and tak sanggup tak da kita dalam dunia dorang..

En MKF.. Sorry sebab awak bukan yang pertama dalam hidup saya... tapi saya hanya mampu yakinkan awak.. saya ingin jadikan awak yang terakhir dalam hidup saya.. tak sabar rasanya ingin merealisasikan impian saya tu sendiri... Moga awak bersabar dengan semua ujian kita sekarang.. 

0 muntahkan kata-kata :):

Post a Comment